Foldery, ulotki i katalogi – bo reklama to przede wszystkim informacja

Zarówno firma wchodząca na rynek jak i taka, która już zaistniała w świadomości publicznej, potrzebuje dobrej reklamy. Reklama taka powinna być przede wszystkim rzetelną informacją na temat produktu bądź usługi. Kłamstwo ma krótkie nogi, i jeśli wprowadzimy odbiorców w błąd, możemy stracić klientów na długo, a zła opinia będzie przekazywana z ust do ust.

 

Nie ma lepszej metody na reklamę niż – tzw. marketing szeptany, poczta pantoflowa, czyli polecanie sprawdzonego produktu przez zadowolonych klientów. Poza informacją istotna jest grupa docelowa – inna będzie reklama skierowana do mam, inna do nastolatków, jeszcze inna do schorowanych ludzi po sześćdziesiątce. Warto, aby reklama łączyła zgrabnie słowo i obraz.

uloty

Żyjemy w epoce obrazu, i odpowiednio dobrane kolory – kształty, powodują, że dany produkt lub usługa dobrze się kojarzą. Warto zastanowić się nad tym, jakie potrzeby zaspokaja towar firmy, z jakimi marzeniami się wiąże? Stąd nie tylko biura podróży wykorzystują rajską scenerię jako tło dla swoich reklam. Palmy, hamak, niebo bez chmurki i ocean w dali – każdy uśmiecha się na samą myśl.

 
Warto znać także symbolikę kolorów – każdy kolor ma swoje znaczenie i inaczej się kojarzy. Czerwień jest krzykliwa i emocjonalna, kojarzy się z ciepłem, ogniem, energią, pobudza do działania. Błękit wycisza i uspokaja, jest barwą porządku, harmonii i solidności, a zarazem marzeń i intelektu. Zieleń również należy do barw wyciszających, kojarzy się silnie z naturą, jest kolorem inspiracji, świeżości, wiosny. Żółty to barwa słońca, radości, optymizmu, choć może też wydawać się nachalny i agresywny. Złoty to bogactwo, a czerń – siła i prostota zarazem.

drukarka10

Dobra reklama musi być zatem oparta na dobrym, zaskakującym pomyśle, podanym w pięknej – odpowiednio zharmonizowanej formie. Gusta są różne i nie każdemu to samo się podoba, a jednak, zwykle zwycięża prostota. Układ tekstu i obrazu miły dla oka. Chcąc pokazać dokładnie ofertę firmy, warto zdecydować się na druk folderów, katalogów i ulotek. Druk ulotek to podstawa – ulotki są małe, lekkie, ale trzeba pamiętać, że aby osoba biorąca do ręki się zainteresowała, potrzebne jest rzutkie hasło i trafienie do właściwej grupy odbiorców. Jeżeli np. reklamowany jest teatr studencki, logicznym będzie rozniesienie ulotek pomiędzy studentów. Dowiedź się więcej o druku ulotek z strony https://www.jkbprint.pl/ulotki

 

Druk katalogów przyda się firmie z rozbudowaną ofertą – która chce pokazać szereg produktów tak, by klient mógł je porównać i wybrać spośród nich to, co najlepsze dla niego. Druk folderów to opcja niezbędna, jeżeli chcemy przybliżyć szczegóły oferty, tak, by klient nie miał wątpliwości, że poznał wszystkie atuty naszego produktu lub usługi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *