Skuteczna reklama niedużym kosztem

Pomimo nastania czasów reklamy we wszechobecnych mediach mają się. O co chodzi? O przypinki, czyli mały nośnik reklamy wielu firm, nawet tych największych. Małe przedsiębiorstwa sięgają po przypinki szukając alternatywy dla droższych form reklamy. Duże z kolei wykorzystują przypinki jako jeden z licznych elementów marketingu, taki dodatek do innych form reklamowania się. I jedni i drudzy z przypinek są zadowoleni.

Teraz do rzeczy. Czym są przypinki? To nic innego jak aluminiowe, okrągłe plakietki z agrafką pod spodem. Te bardziej nowoczesne, zamiast agrafki są wyposażone w magnesy, co ułatwia ich aplikację, a także sprawia, że jest ona bezpieczniejsza i zmniejsza ryzyko mechanicznych uszkodzeń odzieży. Przypina się je do odzieży, choć przypinki z magnesem umieścimy również na lodówce, a ich celem jest zainteresowanie innych, lub przekazanie pewnych treści.

Gdzie je stosować? Przypinki doskonale sprawdzą się podczas spotkań firmowych, na spotkaniach biznesowych, kiedy szukamy kontrahentów lub prowadzimy negocjacje. Dobrze sprawdzą się na targach, gdzie trzeba zaprezentować firmę i sprawić, aby inni o niej pamiętali – przypinki pomagają wtedy w identyfikacji wizualnej. Można użyć ich także podczas tzw. „otwartych drzwi” w firmie, dla lepszego kojarzenia jej wizerunku oraz wzmocnienia personalizacji. Zastosowań jest o wiele więcej, trzeba jedynie uświadomić je sobie.

Poza działaniem czysto marketingowym, przypinki można wykorzystać także podczas wszelkich kampanii np. politycznych, koncertów, imprez plenerowych, jubileuszy, podczas parad i większych inicjatyw, jako upominki, gratisy, podczas bali maturalnych, jako identyfikatory w szkołach, lub po prostu dla wyrażania własnych wartości oraz poglądów, pokazania swoich upodobań.

Zapraszam do świata przypinek: http://buttonfly-przypinki.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *