Słodycze jako reklama?

Firmy często tworzą różnego rodzaju gadżety z nadrukami, które następnie rozdają w formie reklamy lub swoim stałym klientom – jako reklamę i podziękowanie za współpracę w jednym. Jednak ten pomysł ma już wiele lat i coraz trudniej o oryginalny pomysł na tego typu kampanię. Wszystkim przejadły się już reklamowe długopisy i smycze z logo firmy. Niespecjalnym powodzeniem cieszą się też kalendarzyki, które de facto nie są w ogóle potrzebne. Najczęściej odkłada się je w kąt lub ord razu wyrzuca. Na jaki gadżet w takim razie najlepiej postawić, by wywołać w stałych i potencjalnych klientach naprawdę pozytywne emocje, które przełożą się na zysk firmy?

Jednak jest pewien sposób, żeby większość ludzi się uśmiechnęła – to słodycze. Dlatego też skojarzenie nazwy firmy z czymś słodkim, co dostało się zupełnie za darmo, jest dobrym chwytem marketingowym. Można na przykład zamówić specjalne krówki reklamowe. To zwykłe karmelowe cukierki, które większość osób naprawdę lubi, zwłaszcza w chrupiącej wersji. Sedno stanowi papierek, na którym znajduje się logo formy lub kontakt do niej. Można powiedzieć, że przecież papierek po cukierku wyrzuca się od razu, ale ten fakt w ogóle nie dyskwalifikuje takiej metody. Większość ludzi sprawdzi, kto obdarował ich znienacka na ulicy cukierkiem, zanim go zje. Dla stałych klientów z kolei dobrym upominkiem będą czekoladki z napisem do Sweet Corner. Ważne, by nadruk był wykonany dość subtelnie i wkomponowany w pudełko. Także na samych czekoladkach można umieścić logo lub nazwę firmy. Dobrze sprawdzi się tez chwytliwe hasło reklamowe.

Słodycze wywołują przypływ endorfin, co można dobrze wykorzystać w celu powiązania pozytywnych emocji z nazwą marki. Przy okazji, miło jest też wyrazić wdzięczność czekoladą, bo kto nie lubi dostać czasami czegoś słodkiego? Dzień od razu staje się przyjemniejszy.

Fot. Czekoladki Sweet Corner

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *